Er du klar til at prøve en grønnere uge?
I uge 36 inviterer Roskilde Spiser Grønt alle borgere til at tage den personlige udfordring og spise mere plantebaseret i en hel uge.
Du bestemmer selv niveauet:
Fleksitarisk – mindre kød og flere grønne måltider
Vegetarisk – ingen kød eller fisk
Vegansk – 100% plantebaserede måltider
Når du tilmelder dig, sender vi opskrifter til din aftensmad i uge 36 direkte til din indbakke inden kampagnestart.
Det handler ikke om at lave det hele om. Det handler om at prøve noget nyt, blive inspireret og opleve, hvor nemt, lækkert og varieret grøn mad kan være.
Tilmeld dig i dag – og vær med, når Roskilde Spiser Grønt i uge 36.
Mail: info@go-roskilde.dk
Telefon: 20 76 00 26
Kongemarken 30, 4000 Roskilde
CVR 43118935